carolinaelisabet

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Carolina - 15 juli 2010 19:03

Denna dag började med en underbar promenad längs vattnet, jag kände energin, inspirationen och motivationen flöda genom mig. Jag hoppas på samma veva i morgon. 


  

Tänk om jag kunde få gå morgon promenad så här varje dag.. UNDERBART!


Eftersom jag gick upp klockan 06 idag så var vi redan på stranden vid halv 9 ungefär. Stranden fylldes på allt efter som och när vi vid 15-16 hugget åkte därifrån så var stranden knöl full. Vi upptäckte också en sak, både rolig och jobbig. Kanal 5 spelar nämligen in en sån där serie på Böda Campingen under hela Juli. Jag tänkte att det är nog ingen fara... men vad ser vi sedan en bit i från oss.. jo några personer som stod med kamera och stor mikrofon i högsta hugg. Senare på dagen filmade de allt folk på vägen ner mot stranden och vilka stod mitt i "the spot-light"... jo vi självklart. Det ska bli kul (inte så kul om jag får se mig själv på tv) att se om vi är med i serien, som tydligen ska sändas i höst.


  

Ser ni kameran och mikrofonen?


Efter bad och sol (badat två gånger idag och det var skit härligt båda gångerna, roliga vågor) åkte vi till Byxelkrok. Vi gick runt och glodde i massa små bodar som sålde både det ena och det andra. Jag köpte tre böcker....billigt. =) Sen käkade vi dyr mat som inte var något speciellt. Gott men inte fantastiskt gott som jag förväntade mig.


Snart ska vi till hamnen och kolla läget, ska vara någon marknad där. Sen ska vi kvällsbada.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards