carolinaelisabet

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Carolina - 11 juli 2010 10:57

...det är min ursäkt för att inte bloggat så bra de senaste dagarna.


Det har varit stora förberedelser för pappas 50 års kalas och sen var ju kalaset i fredags. Lördag och idag har vi varit och är barnvakt och underbara Nova. <3


Idag ska jag hem igen och på tisdag åker jag tillbaka hem till mamma och pappa, för på onsdag drar vi till Öland i några dagar. Nice! =)


Vill ni veta något hemskt.... här hemma hos mamma och pappa är det invasion av bromsar (?) och blinningar. Jag är allvarlig när jag säger att i ett enda fönster finns det uppåt 20 stycken samtidigt. Dom är överallt ute och i alla fönster inne. HEMSKT!!


  Efter att syster Johanna slagit och slagit med flugsmällan.


  


Detta är ju bara några av alla som har funnits och finns. Vart kommer alla ifrån? Och varför är dom så många?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards