carolinaelisabet

Alla inlägg under oktober 2009

Av Carolina - 31 oktober 2009 16:45

Lite sura miner och lite otrevligheter har dagen börjat med!! Bolaget var ju stängt!!

Inte för mig då eftersom jag redan hade min dricka.. men för självaste födelsedags barnet blev det ju lite surt för!! Men gud vilken snäll flickvän jag är som lyckas fixa så han får dricka i alla fall. Och tack till alla inblandade som gör att jag inte behöver dela med mig av min dricka!! Haha!!

Av Carolina - 31 oktober 2009 16:30

Idag fyller Jimmy 26 år! Grattis till dig! :)

Vi ska snart bege oss till hc och handla kvällens dricka (jag har redan mitt). Jag ska även kolla om ett par byxor finns kvar och då ska jag köpa dom. Sen när vi kommer hem så blir det duschen och fixa sig lite för klockan 14 ska vi på middag med hans pappa+tjej. Sen är det bara hem direkt och försöka bli lite häx-fin inför kvällens Halloween fest! :)

Av Carolina - 30 oktober 2009 22:30

Här sitter jag i min ensamhet i Jimmys lägenhet.... Han jobbar och kommer hem straxt efter 00.00... 

Helt plötsligt så överfylls min lilla hjärna och mitt hjärta av massor tankar och känlor.... 

Det här var mitt förut! Det är inte mitt längre!

Förr kunde jag sitta här, fast det var då även min lägenhet. Mina (och våra) saker fanns här och jag kunde göra vad jag ville. Det var mitt hem. Vårat hem! 

Nu är det inte så längre... mina saker finns i min väska som jag hade med mig hit. Hans saker finns i lägenheten. Våra saker finns inte längre.....

Det är sorgligt! 

Även om det är bra på samma gång!

Det gör mig lite ledsen idag....

Av Carolina - 30 oktober 2009 21:30

Nu är jag hemma hos Jimmy men ingen är hemma här, både han och hans mamma jobbar. Men dom kommer hem vid 00 tiden. Så länge sitter jag och kollar på IDOL, är det bra idag tycker ni? Erik är som vanligt bra men annars är det inget speciellt idag tycker jag. 

Jag var lite hungrig när jag kom hit så det fick bli en snabbis vid spisen. 





Lite majs fick åka med. En hit?? Nja, okej!

Av Carolina - 30 oktober 2009 18:30

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går till bussen. Jag har precis hämtat den rena tvätten från tvättstugan, jag testade på att mangla också bara för skojs skull. Min väska är packad och allt inför morgondagen är med (hoppas jag). Det viktigaste är väl kläder, halloween sakerna och spriten. Haha! Jag tar med mig lite av den sprit flaska jag köpte på kryssningen i somras, absolut vodka päron. As as as as gott med sprite!! Nej nu ska jag stänga av datorn och bege mig ifrån dunket som kommer från lägenheten under mig! Det är fredag och då är det ju självklart fest... men dom brukar dra vidare så jag störs inte så värst mycket. :)

Av Carolina - 30 oktober 2009 16:00

Nu är helgen äntligen här och idag har jag varit ledig från skolan. Skönt med tre dagars ledighet. Dock måste jag hinna läsa en bok på 100 sidor innan måndag så ledig ledig är jag ju inte. Nu håller jag på att tvätta i tvättstugan och sen ska jag packa och fixa allt som ska med till Jimmy. Jag åker till honom ikväll för i morgon fyller han år, vi ska då ut och äta någonstans med hans pappa+tjej. Sen på kvällen är det ju Halloween party! Jag ska klä ut mig! Jag hoppas jag lyckas i alla fall! Eller klä ut mig kanske inte är rätta orden.. jag ska klä ut mig lite i alla fall

Vi får väl se hur jag lyckas få fast lösögonfransarna!!

Av Carolina - 29 oktober 2009 22:15

Ikväll åkte jag, Angelica och Jonas och tände ljus på min mormors grav (angelicas farmor). Så nu lyser det 3 ljus där, ett lös redan från någon annan. Angelica la även dit en "alla helgona blomma". Tänk att det redan är 12 år sedan hon gick bort, helt otroligt vad åren springer iväg. Jag tände även ett ljus för Michele, en vän som försvann ALLDELES ALLDELS för tidigt pga sjukdom.

Gå och tänd ett ljus för era nära och kära som gått bort!

Av Carolina - 29 oktober 2009 22:00

Ja det blev en hel drös med inlägg idag, men då har ni ju något roligt att läsa. Jag sparar nog något till i morgon med. :) I går umgicks jag med Jessica och Angelica, vi åt tillsammans och promenerade. Vi kollade ju också självklart på Greys Anatomy. Titta vilken fin pumpa som Angelica har gjort en lykta av!

Pyttipanna alá Angelica bjöds det på igår.

Det var gott för det är ju inte så ofta man äter det. Pyttipanna är ju = äckligt! Men det finns ju i mitt bakhuvud sen skolan! Hemmagjord pytt är gott!

Och kolla vad vi hitta i affären igår... julpynt är en sak så här års, men julmust känns liiite för tidigt!

Nu kollar jag på debatt på svt 1. Det handlar om skönhets operationer och några av gästerna är Linda Rosing, Lulu Carter och Kissie. Sen ska jag sova, imorgon är jag ledig från skolan men jag ska ändå plugga lite.

Ovido - Quiz & Flashcards