carolinaelisabet

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Carolina - 1 juli 2010 23:39

Förut när jag var på Maxi huset gick vi förbi Hemtex, de hade rea. Jag hittade en vacker sak för endast 39,50 kronor. 


  


Jag älskar ord och ordspråk.

Av Carolina - 1 juli 2010 22:29

Idag tog jag bussen in till skolan för att lämna och hämta lite böcker som är till mina sommarkurser, dom måste jag föresten ta tag i nästa vecka! SUCK!! 


Jag träffade även en person som jag umgicks med ett tag.. det var både trevligt och lite roligt. Men även irriterat och jobbigt.. I am a Ogre, Yes I am! Det var tydligen mitt smeknamn bakom min rygg.. (Ogre =Troll)...........


När jag kom hem färgade Angelica mitt hår, jag ser numera ut som en stopplykta! Redhead! =) But that is the way I like it! =)


En stund senare följde jag med Angelica och Jonas till ICA Maxi, jag köpte matsäck till lördag. 


Nu ska jag snart sova, det blev ett väldigt tråkigt och kortfattat inlägg idag men så är det ibland. Bye Bye! =)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards