carolinaelisabet

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Carolina - 14 juli 2010 22:49

Efter som jag tog med datorn kan jag ju nu blogga lite samtidigt som jag är på semester på Öland. Det kommer bli högst ett inlägg om dagen. 


Idag kom vi iväg vid 12 tiden och vi kom fram till våran lilla stuga vid 18 tiden. Vi stannade på ett rast ställe som heter Emån.


  

Varför smakar alltid smörgåsar mycket bättre när det är matsäck? Saltgurka och apelsin jos är ett måste.


  

Klara och jag blev helt lyriska när vi kom till bron.


När vi kom till våran lilla stuga, packade vi in och sen tog vi bilen till vattnet. Gick runt lite på stranden och i vattnet. Helt underbart!! Jag gick och log för mig själv hela tiden. Vad vackert! Jag längtar tills i morgon då jag ska promenera längs vattnet och rensa mitt huvud och min själ. Samla kraft och ladda om batterierna.


  


UNDERBART!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards