carolinaelisabet

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Carolina - 13 juli 2010 22:46



Sol. Bad. Promenader längs vattnet. God mat. Utflykter. Loppis. Glass.


Ja jag ska ha det så avslappnande och härligt i några dagar på Öland.


PS. Kanske kommer uppdatera någon gång under resan, för datorn följer visst med.   

Av Carolina - 13 juli 2010 00:41

Ingen har missat denna värme... det är så hett så jag dygnet runt är svettig. Inte så fräscht. Ute är det jätte varmt, 30-35 grader och inne är det cirka 25 grader. Jag längtar efter en dag med rejält regn och åsk väder. 


Mitt internet har strulat och jag har massa att blogga om men jag har liksom ingen ork och någon blogg lust. Vet inte riktigt varför... kanske för att jag vill komma igång med min nya blogg, så jag kan blogga från min iphone. Kan nämligen inte det på den här bloggen. Dåligt!!!


Idag har jag förberett inför min resa och jag ska fortsätta med det i morgon. Jag ska åka hem till mamma och pappa i morgon för på onsdag ska mamma, Klara och jag åkte till Öland. Det ska bli helt underbart! Jag längtar massor! Jag ser fram emot strand, vatten, saltgurka på mackan (det är något speciellt med matsäck när man åker på semester), promenader längs stranden och roliga utflykter. Tyvärr så kommer jag inte blogga något under min semester eftersom det inte funkar med min telefon. Men när jag kommer hem så får ni en uppdatering om mina dagar på Öland. 


Nu ska jag gå och lägga mig, Godnatt. =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards