carolinaelisabet

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Carolina - 7 juli 2010 22:57


  


Dagens planer blev inte riktigt som planerat, vi fick vara hemma hos mig i stället då det eventuellt var sjukt barn där vi skulle vara. Men det gick ju bra det med. Sarianne, Tove och jag satt och pratade och åt mat och jordgubbar. Jag cyklade till bolaget och köpte hem några cider som vi delade på. Hade en mycket trevlig kväll. Nu sitter jag och kollar på Walk the line och snart ska jag förberedd lite för i morgon. Johanna, jag och mamma ska åka till Saltåkvarn.

Av Carolina - 7 juli 2010 12:21


  


Ett sent inlägg om min frukost.. men här är den i alla fall. Vanilj yoghurt med självplockade jordgubbar. Mums!


Dagen började med promenad med Bulten, jag är hundvakt när hans ägare jobbar. Skönt var det med en rätt lång morgon promenad innan frukosten. Nu har jag suttit ett tag och fixat med mina sommarkurser, kollat vilka böcker jag har, när de ska lämnas tillbaka, vilka jag behöver och reserverat några stycken. Usch dessa sommarkurser.. jag vill inte!!! Jag vill njuta av hela sommarlovet, men måste skriva två uppsatser innan den 13 augusti. Men nu har jag planerat in vilka dagar jag ska sitta med detta så det blir gjort. Resten av den här veckan är ledig sen ska jag sitta måndag, tisdag för sen åker jag till öland. När jag kommer hem därifrån ska uppsatserna skrivas klart SNABBT!! Sen hinner jag ha ledigt några dagar och sen är det bara att börja plugga på tentan!!!! USCH!! 


Senare idag ska jag och "mina förra arbetsgrupp" träffas och käka lite och spela lite kubb kanske. Vi ska cykla till ena tjejen, Ingela, och hon bor en bit ut på landet... kan det kanske vara 7-8 km kanske. Vet inte riktigt. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards