carolinaelisabet

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

DAGENS FRUKOST

Av Carolina - 7 juli 2010 12:21


  


Ett sent inlägg om min frukost.. men här är den i alla fall. Vanilj yoghurt med självplockade jordgubbar. Mums!


Dagen började med promenad med Bulten, jag är hundvakt när hans ägare jobbar. Skönt var det med en rätt lång morgon promenad innan frukosten. Nu har jag suttit ett tag och fixat med mina sommarkurser, kollat vilka böcker jag har, när de ska lämnas tillbaka, vilka jag behöver och reserverat några stycken. Usch dessa sommarkurser.. jag vill inte!!! Jag vill njuta av hela sommarlovet, men måste skriva två uppsatser innan den 13 augusti. Men nu har jag planerat in vilka dagar jag ska sitta med detta så det blir gjort. Resten av den här veckan är ledig sen ska jag sitta måndag, tisdag för sen åker jag till öland. När jag kommer hem därifrån ska uppsatserna skrivas klart SNABBT!! Sen hinner jag ha ledigt några dagar och sen är det bara att börja plugga på tentan!!!! USCH!! 


Senare idag ska jag och "mina förra arbetsgrupp" träffas och käka lite och spela lite kubb kanske. Vi ska cykla till ena tjejen, Ingela, och hon bor en bit ut på landet... kan det kanske vara 7-8 km kanske. Vet inte riktigt. 

 
 
klara

klara

7 juli 2010 12:37

svar: hahaah, du är dålig ((:
nej, de blev inget me febern ! :)

http://beautifullife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 21 juli 2010 12:25

Nu så mina vänner, nu kan ni fortsätta följa mig på min nya blogg. Jag hoppas ni följer med mig dit! =)   KLICKA HÄR! så kommer ni till nya bloggen.   PS. Jag kommer ha kvar den här bloggen men inläggen kommer jag inte flytta till nya bloggen...

Av Carolina - 20 juli 2010 21:39

Jag är barnvakt med Jessica och vi kollar just nu på Transformers 2. Mitt internet fuckar upp sig hela tiden och jag blir idiot på detta! Jag tänkte att jag skulle byta till min nya blogg idag men när internet inte vill funka som det ska, så går det ...

Av Carolina - 15 juli 2010 19:03

Denna dag började med en underbar promenad längs vattnet, jag kände energin, inspirationen och motivationen flöda genom mig. Jag hoppas på samma veva i morgon.       Tänk om jag kunde få gå morgon promenad så här varje dag.. UNDERBART!   E...

Av Carolina - 14 juli 2010 22:49

Efter som jag tog med datorn kan jag ju nu blogga lite samtidigt som jag är på semester på Öland. Det kommer bli högst ett inlägg om dagen.    Idag kom vi iväg vid 12 tiden och vi kom fram till våran lilla stuga vid 18 tiden. Vi stannade på ett r...

Av Carolina - 13 juli 2010 22:46


    Sol. Bad. Promenader längs vattnet. God mat. Utflykter. Loppis. Glass.   Ja jag ska ha det så avslappnande och härligt i några dagar på Öland.   PS. Kanske kommer uppdatera någon gång under resan, för datorn följer visst med.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards