carolinaelisabet

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Carolina - 4 juli 2010 20:47

Idag tog jag sovmorgon, jag var helt slut efter dagen igår. Somnade vid vid 22-23 någon gång och vaknade idag cirka kl 11 när mamma ringde. Hon frågade om jag skulle följa med hem till min syster, självklart ville jag det. Så jag tog med mig Bulten, jag har varit hundvakt hela dagen, och så åkte vi. Hemma hos syster var det härligt, Nova var på jätte bra humör och busade både utanför poolen och i poolen. Ingen badkruka här inte. Det bjöds på vattenmelon, glass och jordgubbar. Jag plaskade en del med Nova i poolen och njöt av tillvaron med nästan hela familjen, Emil och Klara saknades. 


  

Pappa och Bulten ligger i gräset, Nova plaskar med hennes pappa i poolen.


När vi åkte därifrån följde Bulten och jag hem till mamma och pappa en stund. Bulten fick leka av sig lite med deras hund Elsa. Mycket lek blev det inte, Bulten var inte ett dugg intresserad av Elsa, men Elsa var däremot väldigt intresserad av Bulten, hon lämnade knappt honom ifred. 


  


Nu ska jag kolla på filmen som går på 5:an, Just like heaven. En mycket bra film.


  

Av Carolina - 4 juli 2010 19:51

Ja klockan ringde 5.30 igår morse, bara att göra ordning sig och fixa matsäcken. När vi anlände till Mantorp Park var klockan cirka 9.30 Det första vi fick se när vi kom in på området var ambulanser på banan, krock! Vi satt en stund och kollade lite, sen gick vi omkring och kollade på folk och bilar som var uppställda på området. Det var stekhett hela dagen så Angelica och jag satt mest på en filt i skuggan.


  


Bredvid våran filt stod en helikopter som man kunde åka med för 400 kr, vi gjorde det inte men många andra. Det var häftigt att se den starta och landa men efter ett par gånger så var det inte så märkvärdigt.


  



Det var massa snygga bilar som körde på banan och som stod uppställda. 90 procent av alla killar/män gick med bar överkropp och en hel del av dom kunde ju gå så utan att skämmas, om ni förstår vad jag menar!!?? Höhö! Nice!! =)


  


Musiken spelades högt från både bilar och från högtalarna över området, bilarna körde runt, runt, runt på banan. Några mindre olyckor på banan och stekhett men ändå en mycket trevlig dag.  


 

Ett moln från "börn" hörnan... vette fasen hur det stavas. =)


 

Snygg och häftig lastbil.


  

Båda snygga och fula bilar körde på banan. Denna bild är lånad från google.se


Mer bilder har jag tyvärr inte då min digitalkamera dog, vilken miss!


Självklart så var det betalda "damer" på området... smala blondiner med stora pattar som åkte och gick omkring bara för att visa upp sig. Vad är det med killar, bilar och blonda brudar med stora pattar?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards