carolinaelisabet

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Carolina - 21 maj 2009 23:30

Nu har jag varit hemma ett tag och oj vad jag längtar tillbaka till min syster och systerdotter. Det är ju så speciellt med bebisar och speciellt om man är släkt med bebisen. För det är jag ju.... lite konstigt när jag tänker på det faktiskt. Det finns en ny person i familjen, en liten bebis, en liten Nova. Jag är moster!! :) Jag längtar tills hon känner igen mig och kommer glatt krypandes till mig när jag kommer och hälsar på. Eller när hon kan prata och ropar efter mig. Eller när hon kan pussas och kramas eller när man kan få henne och skratta. :) 

En annan sak som är härligt är att min syster är mamma nu. Det är helt sjukt och svårt att förstå egentligen...mamma.. det är stort och enligt mig det största man kan göra i livet.. bring-a-baby-to-this-world-liksom. Livets största mirakel. Jag är såååå glad för Johanna och Stefans skull och jag är jätte stolt över Johanna. Bättre föräldrar kan inte en bebis få. 

Jag längtar till det ögonblicket i mitt liv då jag är gravid och vet att jag också ska bli mamma. (tyvärr så får det vänta tills mitt liv är i ordning)

Nova blir redan 1 månad på måndag, här är några bilder från idag. :)



här bajsar hon.. hihi!! prutt prutt sa rumpan. :)

Av Carolina - 21 maj 2009 18:00

Jag kan inte slita mig här i från. :) Det är ju så mysigt att gosa med Nova. Att bara titta på henne är underbart. Jag kommer nog vara här tills jag blir i väg körd. haha!! Mat blir jag serverad också... nice! :)

Nu sover Nova i sin pappas famn, hon ligger på hans ben och han gungar henne med hjälp av en stor sån där boll. Det gillar hon verkligen. Massa foton tar jag hela tiden som vanligt, det är ju ett måste. 

Ovido - Quiz & Flashcards