carolinaelisabet

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Carolina - 14 maj 2009 23:00

Nu har jag kollat på ett till kval till finalen på lördag.... hmmm.. inte så många bra låtar. Och nu är det dubbel avsnitt av Seinfeld, det är alltid roligt att kolla på. Förut gick Jimmy och jag en kvälls promenad, det var skönt att gå en sväng i kvälls luften, det dofta så gott i från träden och blommorna. 

I morgon SKA jag göra mitt arbete till skolan, det är så jobbigt för det är så många andra saker som lockar mig här hemma. 

god nattis på er <3

Av Carolina - 14 maj 2009 16:15

Eller säger han jädra smäll!??....jaja... förut i alla fall så smällde det till ordentligt här utanför. Det var så jag hoppa högt, jag blev rädd och det smällde till rejält i fönstrena och väggarna vibrera. :)

Trots min huvudvärk så håller jag på att fixa lite här hemma. Jag har spaklat och målat över hål som jag hela tiden skjutit upp, så nu är det fixat. Sen har jag vikt tvätt, inte så där jätte jobbiga sysslor. Snart ska jag försöka dra med mig Jimmy på en liten promenad, få lite frisk luft.

Av Carolina - 14 maj 2009 12:30

Och inte av en rolig anledning! Hehe!

Nej, det beror på att dom håller på och bygger Netto här utanför. Och vad dom nu håller på med så vibrerar hela sängen och resten av lägenheten också. Lite irriterande faktiskt. Och lite längre bort så har dom ju börjat med spårvagns bygget och när dom spränger i berget där så knäcker det till i fönstrena... hoppas dom inte går sönder. Buller och bank hela tiden!!! 

Idag stannade jag hemma från skolan, jag vaknade i natt och mådde dåligt och jag mådde inte bättre i morse, känner mig febrig och har huvudvärk. Jag hoppas att det går över under dagen, jag vill inte vara sjuk nu. Jag har så mycket i skolan. Men idag kommer jag jobba så mycket som jag orkar med mitt geografi arbete. Så jag hoppas att jag orkar göra klart det. 

Nu ska jag vila lite och kolla på Top chef på 3:an.

Ovido - Quiz & Flashcards