carolinaelisabet

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Carolina - 3 maj 2009 02:15

Nu är jag hemma från mitt lördags äventyr. Jag följde ju som sagt med Angelica och Jonas till den stora bil träffen vid Bauhause. När vi kom dit så var det fullt med bilar och människor. Vi gick runt och kollade på alla bilar. Jag kollade mest på allt folk, jag såg endel som jag känner igen. Bror Emil med flickvän Svea och syster Klara var där också, så dom träffade jag ju självklart på. Förutom Emil, men han var väl någon annan stans då. Det var polis bilar där hela tiden så mycket action blev det ju inte, men det var lite kul i alla fall. Att så många samlas tycker jag är lite coolt egentligen. Sen var det ju tydligen race eller vad man kallar det någon annan stans men dit åkte vi inte. Strax efter 01 så släcktes alla lampor och det blev svart, så då åkte vi. Och alla andra. 

Dom som börjar jobba där i morgon kommer få en vacker syn, fy vad folk skräpar ner efter sig. 

Nu sitter jag i sängen och äter en kvälls macka, jag ska krypa ner under täcket snart och försöka sova.

Ovido - Quiz & Flashcards