carolinaelisabet

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Carolina - 1 maj 2009 18:00

Nu har jag tagit mig ur sängen och sitter nu vid datorn och jobbar med arbetet. Jag har samlat all information jag behöver, tror jag i alla fall. Så nu ska jag börja dikta i hop till ett fint arbete som jag förhoppningsvis får godkänt på. Jag siktar inte på något högre just nu. Bara det blir gjort ,känner jag.... 

Av Carolina - 1 maj 2009 15:00

Hur ser min dag ut idag då? Ingen aning. Måste sätta mig och börja med arbetet i alla fall. Suck... jag vill inte, jag har absolut ingen motivation. Vad ska jag ta mig till!!?? 

Jimmy kanske kommer hem idag, så vi får se vad vi gör i kväll i såna fall. Ingenting antar jag.... usch jag har inget liv och jag har ingen motivation till någonting. Jag går genom någon lustig period nu....  Det är något som inte stämmer om jag hellre ligger under täcket med ned dragna rullgardiner, när det är sånt fint väder ute. Det lockar inte ett dugg just nu... suck!

Ovido - Quiz & Flashcards